torsdag den 2. april 2015

Endelig igang igen.

I år åbner jeg idehaven for 15. år og det glæder jeg mig ligeså meget til som alle de foregående år.
En tradition at åbne Skærtorsdag og traditioner skal holdes.

Men nyt sker der også altid.
Jeg er jo meget glad for materialer i bl.a. jern og det kan bestemt ses på udbuddet.
Selv påskekyllinger kan fåes i jern, men jeg er nu sikker på at de ikke forsvinder når påsken er overstået. For alle der elsker høns vil helt sikkert synes de er pyntelige året rundt.










Velkommen til endnu en sæson.
Og rigtig god påske til alle uanset om man skal i haven eller bare slappe af.



2 kommentarer:

  1. Åååå...så flotte ting i jern du har fått inn!!
    Jeg elsker jo dette materiale og det røffe uttrykket..:)
    Fin tradisjon med åpning denne dagen...
    God påske til deg:)

    SvarSlet
  2. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlet