søndag den 6. juli 2014

Ugen der gik - i ord og billeder.

Sikke en uge.
Havefestival i sidste weekend med mange dejlige havegæster.


Rosen "Home and Garden" sprang ud til gæsternes store fornøjelse - og min.


En stor buket af den gule oregano, fransk esdragon og chokoladeblomst.


Søndag aften og alt var normalt igen. Kaffen drukket og gæsterne taget hjem.


Lathyrus "Lemonade" sprang langt om længe ud..


12 små kyllinger så dagens lys.


Roserne fortsætter og som en dronning stråler "Grüss an Aachen".


Haft dejlige gæster i hytten.


Planteskolen blomstrer i alle farver.


 Lørdag blev Phoebe mor til 4 skønne killinger.

Idag søndag fylder mit barnebarn 3 år.

Dejlige sommer.


3 kommentarer:

  1. Her var det mye flott på samme tid. For en herlig uteplass du har, og så koselig gjestehytte. Der kunne enn vær gjest ha kost seg.
    Søte kyllinger og kattunger. Skulle ønske at jeg kunne høner i hagen.

    Ønsker deg en fin søndag. Klem Vivi

    SvarSlet
  2. Hej Helga. Sikke mange fantastiske "mærkedage" du kan fejre. Din rose Home and Garden er da godt nok virkelig smuk. Og også den gule lathyrus. Blomsten synes jeg er helt speciel.

    SvarSlet
  3. Hej Helga,
    Dejligt med masser af havebesøg. Sikke en omgang søde dyreunger hos dig. Herligt hører også sommer til. Skøn Lathyrus- den må jeg huske navnet på. Din rose er super flot. God sommer herfra.

    SvarSlet