søndag den 29. september 2013

Det har været absolut forrygende!

Aldrig har jeg høstet tomater som i år. Og jeg gør det stadig.
Jeg fik i foråret et brev med frø af en del nye sorter, som jeg har afprøvet. Fra min søde haveveninde Corine i Norge kom de og med navne jeg aldrig før havde hørt. Det har været en fornøjelse at smage dem og jeg skal  have gemt frø så jeg kan få dem igen næste år.







Og så har jeg for første gang også haft den italienske San Marzano. Den skal også være med i tomatfesten næste sommer.



4 kommentarer:

  1. Så lækre de ser ud - og der er bestemt ikke noget som smagen af solmoden tomat :0)

    SvarSlet
  2. Den øverste er utrolig smuk. Det er altid sjovt at prøve nyt og ekstra herligt når de så også falde i smag... :o)

    SvarSlet
  3. Så spennede tomatsorter du har prøvd!...jeg må vel prøve noe mere spreke sorter jeg også..litt treg der ja:)
    Jeg har notert navnene:)
    God søndagkveld:))

    SvarSlet
  4. Jeg har også haft den bedste sæson siden 2006....Det er vejret tror jeg, da jeg har dyrket flere af de samme sorter hvert år, og sidste år var en næsten katastrofe, i år sublim.
    Henrik

    SvarSlet