fredag den 26. april 2013

Plante smil og plante solskin.


Blåt er godt.  For øjet og for sjælen.
Den blå farve bør implementeres i haven, gerne på afstand, for farven "drager" øjet mod sig.
Der er mange sommerblomster at vælge imellem, men en fast beboer her i haven er den blå Senetti.


Sydafrikaner af herkomst - tænkt jer den vokse vildt.
Nå, men det gør den altså ikke her.


Den kommer i krukker.
Disse er i beton og dem har jeg nu forhandlet i et par år. Blev bare så ærgerlig over alle de krukker der gik til hver eneste vinter, så derfor er valget faldet på disse holdbare og ret tidløse, der bliver smukkere og smukkere jo mere patina de får.


Så nu skal der plantes, så kunderne kan bydes velkommen og få inspiration.

God St. Bededagsferie.



5 kommentarer:

  1. Blå er også en farve der vinder mere og mere indpas i min have, denne blomst du viser, ser fin ud - den kendte jeg ikke i forvejen.

    Så... nu har jeg også fået melodien i hovedet, plant du bare mere smil og solskin:) God weekend.

    SvarSlet
  2. Blåt er i sandhed godt Helga.....og der bliver mere og mere af den dag for dag derude.

    Senetti var ny for mig .....skøn ser den ud :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  3. Herlige blå blomster i deilig vårsol!!
    Lekre de pottene dine...akkurat som jeg liker de:)
    God helg..kos deg i hagen:))

    SvarSlet
  4. Jeg kan virkelig godt lide dine krukker, kan de stå ude hele året?
    De blå blomster er fantastiske og Senetti er ret fin:)

    SvarSlet
  5. Tak for inspiration, jeg er virkelig også nysgerrig på dine krukker, de er super fine..
    God weekend.

    SvarSlet