søndag den 28. april 2013

Der kom frø - fra USA.


Hvad gør man når en kunde spørger om man kender en plante? Og ikke gør det.
Man søger rundt på nettet og er man heldig, finder man. Og bestiller!!
Den slags er altså sjovt og spændende. For idag kom posten med "air mail" fra Sarah Raven. Hende kendte jeg ikke før sidste weekend, men hvor er der meget spændende på hendes hjemmeside.




Hurtig ekspedition, mail om afsendelse og idag kom pakken.
Det kalder jeg god service.

Så imorgen skal der såes endnu mere.




5 kommentarer:

  1. Nu frister du! Kæmper imod at begynde at lede efter hendes hjemmeside LOL Rigtig god solskinssøndag og sålyst!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Spennende med frø, også helt fra USA da! Ønsker deg masse lykke til!

    Ha en fin søndag! Klem

    SvarSlet
  3. Hej Helga
    Sarah Raven er engelsk, og udfordringen med hende er at hun i lighed med andre af mine yndlingsfirmaer i det britiske ikke vil sælge planter til DK. Ikke til os almindelige uden cvr-nummer ihvertfald. Jeg har en del af hendes fantastiske bøger og har besøgt hendes have for et par år siden. Og er i øvrigt helt enig. Udvalget af frø og alt mulig andet er meget spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for opklaringen af min misforståelse. Det gik hurtigt med at bestille og jeg var nemlig på en amerikansk hjemmeside også.
      Hende Sarah skal jeg udforske lidt mere - når tid haves. Det glæder jeg mig til.

      Slet
  4. Vilken härlig blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning och mode, kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlet