torsdag den 21. juni 2012

Busy bee!



Jeg skal love for at solens stråler har fået alle de flyvende væsener på vingerne. Som om de ved at de skal skynde sig inden det på ny bliver regnvejr.
Således også undertegnede. Jeg har også fløjet rundt i haven for at vinde kampen mod ukrudtet og ja, jeg tror næsten jeg kan udråbes som vinder. For en tid, i det mindste.
Men det er ikke det eneste jeg har nået. Jeg har plantet tre nye ROSER: Augusta Louise, Purple Haze og Sweet Haze. Og så snart de blomstrer kommer der billeder. Men der skal findes plads til et par stykker mere.




Kan godt forstå at bierne tiltrækkes af den flotte blomst.


Og så er Maigold for alvor ved at vise sin skønhed.


Tradescantia "Sweet Kate" er bare skøn med sine svenske farver.
Skal have fjernet den store Kalimeris som har bredt sig alt for meget.



2 kommentarer:

  1. Blir spændende med de nye roser! Marigold er i en skøn farve og hvor er det dejligt med alle de bevingede små væsner der har så travlt, og det er rart at opdage man har meget i haven som tiltrækker dem;-)

    SvarSlet
  2. Ja, endelig stråler sole igjen og plantene i hagen strekker seg mot lyset. Det er herlige tider!

    SvarSlet