mandag den 16. april 2012

På baghjul af en uge med for få timer!

Det er det samme hvert eneste forår.
Bedst som jeg synes jeg er rigtig godt med, overhales jeg indenom af manglende timer.
Jeg potter planter og roser, jeg prikler ud, jeg deler stauder og soignerer, jeg giver ny jord til dem der trænger til det, vander i drivhusene og jeg kan blive ved.
Imens ligger alle de nye haveblade ulæste på bordet og ukrudtet hygger sig i haven.
Men det skal blive løgn skal det.
Burresnerre, mælkebøtter, ærenpris og alle I andre "ukrudter". Jeg kommer efter Jer nu!!




Og ja for Søren, roserne skal jo klippes ned.
På Dronningens fødselsdag idag. Det når jeg altså ikke.
Men enkelte har fået en tur med saksen. Og så må resten komme henad vejen som tiden nu tillader det.


Imens kan jeg så glæde mig over at jeg har fået priklet de her sommerblomster ud med undtagelse af de stolte kavalerer.
Kun en slags ærteblomst i år - søde Matucana.

Men kan nu godt nå at så nogle flere, for jeg ved der er et par slags mere i min frøkasse.

Så må jeg se hvad jeg når i den nye uge.
Den bydes hjertelig velkommen.



6 kommentarer:

  1. Uha du har travlt, god arbejdslyst.

    SvarSlet
  2. Have folket keder sig aldrig :-D
    K.Gro

    SvarSlet
  3. Men det er jo dejligt, at der hele tiden er nyt at tage fat på derude :) God arbejdslyst herfra også.

    SvarSlet
  4. ja der er sandelig nok og se til . Har nået og være over alle mine bede og har klippet roser ned , men syntes stadig ikke jeg er med. Mødte lige min nabo som spurgte om jeg havde glemt de 2 ribsbuske som han havde til mig , og ja det havde jeg faktisk. Så man bliver vist aldrig helt færdig.Plus at de første bede hvor jeg statede trænger allerede igen.

    SvarSlet
  5. Kender det kun alt for godt - det kunne have været, der havde skrevet indlægget ;-)

    God arbejdslyst.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  6. Hej. Jeg kender det også kun alt for godt. Ugen burde bestå af mange flere timer, så vi kan nå noget mere. Men jeg kan da se, at du er rigtig godt igang!

    SvarSlet