onsdag den 23. november 2011

Advent kommer snigende

Så syntes min datter lige at hun vil markere den tilstundende højtid med en julestjerne til hendes mor.
Og hun ved godt at jeg holder allermest af den røde.
Et flot eksemplar har hun købt og den har fået plads på mit gamle klapbord i stuen. Der skal ikke så meget til at skabe julestemning her hos mig.


Lyst og ikke for nær brændeovnen står den, så holder den længe.


Når så julestemningen så var fundet frem, kunne jeg også ligeså godt selv fortsætte.
Et udgået træ har ladet livet, men jeg kan ikke lade gode materialer gå til spilde. Derfor er nogle grene brugt i denne krukke ved indgangen sammen med klatrehortensia, buksbom og frøstande fra hosta.

Skal lige have klippet nogle røde kornelgrene af og sat i også. Så er den julekrukke klar.





3 kommentarer:

  1. Skøn måde at starte julen på!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Inden længe er vi inde i julemåneden om vi vil det eller ej ;-)
    Her i huset begynder vi så småt juleriet omkring første søndag i advent, og det er da hyggeligt, at kunne gå og nyde julens blomster og dekorationer i hele december :-)

    SvarSlet