lørdag den 24. september 2011

Flere prærieplanter.

Ja man kan jo blive helt grebet af nye ideer og projekter. Og det er vist ved at ske for mig. Så er der lige i hvilken rækkefølge man skal gribe tingene an i. For inden jeg for alvor går igang med mit præriebed, er der så meget andet jeg burde få gjort først: lidt hækklipning, beskæring, ukrudtsfjernelse og jeg kan blive ved.

Men siden ideen om et lille Oudolf - bed tog form, har det bare udviklet sig. De næste to "partnere" der skal sættes sammen er den gule Rudbeckia og den høje græs.


Fordelen ved at have planterne i potter, er at man kan prøve mange sammensætninger. Flytte rundt og se forskellige muligheder inden man beslutter sig. Derved sparer man også sig selv for unødvendigt arbejde med at skulle flytte dem igen og starte forfra.




1 kommentar:

  1. Det skal nok blive godt.
    God ide med at have planterne i urtepotter, så man kan flytte rundt med dem indtil de har fået det helt rigtige sted.

    SvarSlet