mandag den 5. september 2011

Det blomstrer stadig overdådigt i haven.


Hver dag sine dejlige oplevelser i haven. Det er faktisk utroligt og dejligt som det fortsætter. Og vejret har så sandelig sin del af grunden dertil.


Endnu en af de nye floks er sprunget ud. At nogle er så sene skyldes nok mest, at det var små og nye planter jeg købte midt på sommeren. Faktisk havde jeg ikke regnet med blomstring før næste år, men dejligt at jeg får dem at se nu.


Så flot er en af salvierne, der får lov til at blive ude til frosten kommer. Så bliver den klippet ned og kommer ind i orangeriet.


Clematisen My Angel - som jeg fik navngivet her på bloggen - har hundredvis af blomster og ser ikke ud til at stoppe før det bliver vinter.


Molde-rosen, min norske skønhed, har været og er stadig en daglig glæde.
En speciel rød farve, dybere og varmere end hos de fleste andre røde roser. Den burde være meget mere udbredt her i landet også.






4 kommentarer:

  1. Smukt ser det ud og herligt at vi fortsat kan glædes over blomstringen. Lad det blive en laaaang sensommer :o)

    SvarSlet
  2. Molderose i Danmark, tenk det =) Nydelig farge på den, ja!
    Lykke til!

    SvarSlet
  3. Vakre blomster, og Molderosen var en flott kandidat til x-faktor rød. :)

    Lykke til!
    Har et lite Løv lotteri på gang, så velkommen in om du vil. :)

    SvarSlet