søndag den 10. juli 2011

Ventetid belønnes

i mange tilfælde. Og det gør det denne sommer i min have.


Et udgået blommetræ, en hane i jerntråd og og et lille udpluk af clematis Violchenblau i fuldt flor.
Det syn er jeg nu ret glad for hver morgen på min vej over for at give hønsene morgenmad og lukke dem ud i den store gård.






De clematis der ikke frøs helt tilbage efter vinteren, er større og og mere blomsterrige end nogensinde.

Nogle af mine clematis er ret sene på den, men jeg se at også de kommer med et kæmpe blomsterflor. Så er det jo rart at vente på.










Dahliaen Nuit d´Ete begynder at vise sin mørke, charmerende blomst.
Glæder mig til de andre mørke, næsten sorte springer ud.


Dahliaen Bishop of Llandaff.
Een af de blomster jeg simpelthen må have hvert år.


2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, ventetiden er det værd når den belønnes med sådan et blomsterflor.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  2. Jeg kan da godt forstå, du bliver glad, når du bliver mødt af såden et syn på morgenturen. Det ser dejligt ud :-)

    SvarSlet