søndag den 1. maj 2011

Blå dage og høj himmel.

Efter de gule farver er falmet lidt her efter påsken, kommer sommerblomsterne med deres friskhed og byder ind. Jeg holder meget af blå blomster og har flere forskellige i mine krukker om sommeren. Een jeg altid har er "Felicia" - felicia amelloides. Minder meget om en marguerit og i England anvendes den ofte som kant ligesom vi anvender lavendler.


Lidt for meget sollys på billedet. Jeg øver mig stadig ud i fotograferingens ædle kunst, så jeg lærer det nok.


Flere blå blomster; hornvioler, bacopa og dukkekrave. Det er ikke sjovt at være sort hund i varmen og helst vil være i nærheden af madmor. Godt at der er lidt skygge her og der.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud...blå blomster er bare skønne og hunden forstår at finde den rette plads :0)

    SvarSlet
  2. Ja, det ser rigtig hyggeligt ud :-)
    Min lille sorte ven kæmper i øvrigt med samme dilemma :-)

    SvarSlet
  3. det ser rigtig hyggeligt ud. Jeg kan godt forstå, hvorfor hunden har valgt at ligge lige der ;-)

    SvarSlet