onsdag den 16. februar 2011

Nej, nej og atter nej!

Er dette Sibirien? Nej vel, men det føles unægtelig sådan. Bedst som man var ved at komme i forårsstemning, rammes vi i lille Danmark igen af noget der må være en fimbul-vinter.

Søndag trodsede jeg kulden, gik ud og igang med at beskære tre bøgetræer. Jeg knoklede i stive 2 timer for at holde varmen og fik da udrettet en del. Men prisen for udskejelserne var da også at det tog flere timer at genfinde den indre varme trods gang i brændeovn og varme drikke.



Chill-faktor.
Så os havetosser må vist vente nogle dage endnu på bedre vejr. Den eneste trøst kan måske være, at min norske haveveninde igår skrev og fortalte om de dynger af sne hun må trodse daglig. Og kulden har de også.
Men vinden vil jeg gerne returnere til Sibirien. Tak!!!

7 kommentarer:

  1. Enig......lad os putte vinden i en returkuvert - og det lige med det vuns :0)

    SvarSlet
  2. Imponerende at du var i haven et par timer - jeg synes slet ikke den trækker, når det er så hundslæde-koldt derude :-/

    SvarSlet
  3. Jeg melder mig i "koret" - jeg bliver så træt i hjernen af al den blæst. Sol, sol kom igen.... solen er min bedste ven :)

    SvarSlet
  4. Hvor har du ret - den kulde er ikke til at holde ud! Forår forår kom nu!
    Hilsen www.brocantebysusanne.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg skal tage mig gevaldigt sammen for ikke at tage snestormen personligt!

    I guder - endnu engang fat i kost og skovl og grave bilen fri :O(

    SvarSlet
  6. Ja, skru dog ned for den vind!!!!!

    SvarSlet
  7. Man skulle være bjørn og gå i vinter hi, så lang som denne vinter er.

    Ha en dejlig vinterkold dag ;-)

    SvarSlet